Re: Błąd systemu plików

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 24 Aug 2011 - 11:48:27 MET DST

Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
wiadomości news:j32npl.6ko.1@pb2004.pl...
> Właśnie o to chodzi że nawet bez umiejętnego traktowania Win7 jest
> bezpieczniejszy niż umiejętnie traktowany XP.

Konkrety prosze, przykady, które możemy sobie przećwiczyć (na maszynie
wirtualnej np.) Bo na razie jest to pusty argument.

> Nie.

Oo, ja używam Opery, co straciłem?

> Lepiej gdy jest prosto z pudełka niż gdy jej nie ma.

Implikujesz, że produkt fabryczny zawsze będzie lepszy, niż składany ze
sprawdzonych częśi?

> Ależ nie musi być kupowany.

No, to po co ta cała dyskusja? Powiedz Chińczykom, że są zacofani....

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com