Re: Błąd systemu plików

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Wed 24 Aug 2011 - 13:17:18 MET DST

Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

> Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:j32npl.6ko.1@pb2004.pl...
>
> Konkrety prosze, przykady, które możemy sobie przećwiczyć (na maszynie
> wirtualnej np.) Bo na razie jest to pusty argument.

Masz linki[1] do malware i exploitów. Porównaj sobie co na domyślnej
instalacji XP i 7 one robią z systemem. Exploity do działania wymagają
starszej javy, flasha lub adobe readera.

> Oo, ja używam Opery, co straciłem?

Wszystko to co nie odnosiło się do przeglądarek + akcelerację grafiki w
przeglÄ…darce.

> Implikujesz, że produkt fabryczny zawsze będzie lepszy, niż składany ze
> sprawdzonych częśi?

Dla użytkownika, który nie wie czym się różni avi od xvid oczywiście.

> No, to po co ta cała dyskusja? Powiedz Chińczykom, że są zacofani....

Po to aby obalić bajki że systemy nowsze niż XP nie wniosły nic nowego
dla zwykłego użytkownika.

1. http://www.malwaredomainlist.com/mdl.php

--
Piotr Borkowski