Re: SUKCES - (było: Podział na partycje bez utraty danych)

Autor: USER0 <qwerty_at_qwerty.com>
Data: Wed 03 Aug 2011 - 17:52:04 MET DST

> Easeus nie nadawał podczas tworzenia nowej partycji
> litery nowemu dyskowi logicznemu, pojawiał się on jako * (i nie było go widać
> spod np. Total Commandera).
> Wystarczyło takiemu * nadać Easeusem nową literę, i wszystko wracało do normy.
> No ale co mi serce do gardła skoczyło, to moje ;-)

Jak już pisałem w poprzednim poście, udało mi się przesunąć partycję.
Program EASEUS nie pokazał żadnego komunikatu. Wszystko przebiegło
bez problemu, ale litery nowej partycji nie nadał. Jest *.
Jak nadałeś literę tej nowej partycji programem EASEUS?
Czy po podświetleniu tej partycji należy wybrać: Partitions -> Create partition
czy inaczej?
I jak zrobić żeby z logicznej zrobiła się podstawowa?

Pozdrawiam