Re: SUKCES - (było: Podział na partycje bez utraty danych)

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 03 Aug 2011 - 18:28:56 MET DST

"USER0" napisał:

> ale litery nowej partycji nie nadał. Jest *.

No bo tej nowej partycji jeszcze nie ma. Jest tylko puste miejce na dysku. O
ile moje brzydkie podejrzenia z ostatniego akapitu są bezpodstawne.

> Czy po podświetleniu tej partycji należy wybrać: Partitions -> Create
> partition
> czy inaczej?

Inaczej, Jacek opisał co i jak.
Chyba, że ten dysk ma sektory 4-kilobajtowe. Wtedy trzeba poszukać
narzędzia, które "umie" założyć partycję z wyrównaniem. Instalator XP tego
nie potrafi.

> I jak zrobić żeby z logicznej zrobiła się podstawowa?

Zaraz, zaraz. Czyżby ta duża partycja była dyskiem logicznym na partycji
rozszerzonej? Bo wygląda na to, że wcale nie zmniejszyłeś partycji, tylko
założony na niej wolumin. I miejsca na partycję rozruchową nadal nie ma.
Możesz wystawić zrzut z Zarządzania dyskami?

JoteR

PS. co się stało z Microsoft Update? Czyżby z końcem lipca coś się
skończyło?