Re: Wyniki defragmentacji (było:Podział na partycje bez utraty danych)

Autor: USER0 <qwerty_at_qwerty.com>
Data: Wed 03 Aug 2011 - 17:20:58 MET DST

Zaryzykowałem i udało się. Poszło nadspodziewanie szybko.
Moje pliki zostały przesunięte o 100 GB, a przesunięta (i zmieniejszona
o 100 GB) partycja ma nadal tę samą literę. W ogóle wszystkie partycje
mają takie litery jak miały. Natomiast ta 100-gigowa "nowa" partycja
nie ma jeszcze żadnej literki, więc eksplorer jej nie widzi. Jest natomiast
widoczna w Zarządzaniu dyskami, które opisuje ją jako:
100,00 GB Nie przydzielone.
Co powinienem teraz zrobić żeby prawidłowo przypisać jej literkę?
Czy skorzystać z Kreatora nowych partycji (w Zarządzaniu dyskami)?

Docelowo chcę na niej zainstalować Win XP Pro przy odłączonym fizycznie
obecnym dysku systemowym i wybierać system przez klawisz F8 po starcie
komputera. Gdy wszystko w nowym systemie będzie już zainstalowane,
zamierzam usunąć stary system.

Bardzo się cieszę, że moim plikom nic się nie stało. :-)

Dziękuję za wszystkie rady i pozdrawiam