Re: Windows 7 Starter.

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 29 Jul 2011 - 18:55:46 MET DST
Message-ID: <16mewpopc8hev.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Fri, 29 Jul 2011 18:32:50 +0200, Jacek napisał(a):

> Dnia Fri, 29 Jul 2011 16:51:47 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):
>
>> Dnia Fri, 29 Jul 2011 16:17:16 +0200, Jacek napisał(a):
>>
>>>> Punkt pierwszy - zgłaszasz się z tym problemem do tego, kto Ci sprzedał
>>>> komputer z preinstalowanym systemem. Czyli albo sklep, albo producent
>>>> komputera.
>>>>
>>>> Co innego, gdy system kupiłeś sobie osobno od Microsoftu. Ale wtedy przecież
>>>> płytkę instalacyjną masz, czyż nie?
>>>
>>> Przemek, zglasza sie do Ciebie klient, ktorego spotkalo to, co opisalem.
>>> Jest juz po gwarancji, a Ty chcesz wykonac usluge naprawy komputera -
>>> reinstalacji systemu. Oczywiscie jest nalepiony klucz.
>>>
>>> Co robisz?
>>
>> Kasuję klienta również za zamówienie nośnika do Windows 7 Starter z
>> Microsoftu.
>
> A ja nie kasuje klienta za cos, za co juz zaplacil. Placi tylko za moja
> prace. I tak jest uczciwie.

1. Ja go kasuję za naprawę dokonywaną poza gwarancją.
2. Ja go nie kasuję za nową licencję Windows 7 Starter, ale za nośnik,
którego kopii w swej niefrasobliwości sobie nie zrobił. Że producent laptopa
/ Microsoft wyceni przesłanie takowego na milion kosmodolców - owszem, można
się zżymać, że przeginają z ceną. Jednak - to nie ja te zasady ustalam, nie
mam zamiaru dokładać do interesu i nie moją winą jest, że użytkownik będzie
musiał zapłacić za swoje błędy.

-- 
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ House: You have three choices in this life.Be good, get good, or give up.]
[ You've gone for column "D". Why? Simple answer is, if you don't try, you ]
[ can't fail. Are you really that simple?        ("House M.D. 4x09 Games") ]
Received on Fri Jul 29 19:05:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 29 Jul 2011 - 19:42:01 MET DST