Re: Podział na partycje bez utraty danych

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 29 Jul 2011 - 18:56:10 MET DST

"Przemysław Ryk" napisał:

> No dobra JoteR - to w takim razie skąd ten „atak” na rozwiązanie pt.
> partycja na system, dane użytkownika poza tą partycją? :)

Dla podtrzymania dyskusji. Mam pilną robotę "na przedwczoraj" i syndrom
WTNT, więc wicie-rozumicie. Poza tym - jaki "atak"? Napisałem, żeby w tym
konkretnym przypadku, gdzie system już jest postawiony, nie kombinować z
dzieleniem tego dysku, tylko aktywować i używać na zdrowie. Inna rzecz, że
gdyby wistujące pytanie padło przed zapełnieniem go danymi, pewnie
gardłowałbym za osobną partycją. Tym bardziej, że właśnie dostałem do firmy
kilkanaście komputerów i sam tak robię - druga partycja i obraz świeżego
systemu. Ale skoro wszyscy przedpiścy rzucili się na problem od strony "jak
to zrobić", to ja dla odmiany pozwoliłem sobie zapytać "po co". I w tym
momencie to ja (zaraz, niech to znajdę - o, jest) "stałem się obiektem
niesłychanej agresji ze strony Układu i innych wrogów narodu, inspirowanych
przez określone siły".

JoteR