Re: Windows 7 Starter.

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Fri 29 Jul 2011 - 18:32:50 MET DST
Message-ID: <1igmqf21ct1d7.pb9wvsm1fz2f.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Fri, 29 Jul 2011 16:51:47 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

> Dnia Fri, 29 Jul 2011 16:17:16 +0200, Jacek napisał(a):
>
>>> Punkt pierwszy - zgłaszasz się z tym problemem do tego, kto Ci sprzedał
>>> komputer z preinstalowanym systemem. Czyli albo sklep, albo producent
>>> komputera.
>>>
>>> Co innego, gdy system kupiłeś sobie osobno od Microsoftu. Ale wtedy przecież
>>> płytkę instalacyjną masz, czyż nie?
>>
>> Przemek, zglasza sie do Ciebie klient, ktorego spotkalo to, co opisalem.
>> Jest juz po gwarancji, a Ty chcesz wykonac usluge naprawy komputera -
>> reinstalacji systemu. Oczywiscie jest nalepiony klucz.
>>
>> Co robisz?
>
> Kasuję klienta również za zamówienie nośnika do Windows 7 Starter z
> Microsoftu.

A ja nie kasuje klienta za cos, za co juz zaplacil. Placi tylko za moja
prace. I tak jest uczciwie.
Received on Fri Jul 29 18:35:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 29 Jul 2011 - 18:42:02 MET DST