Re: Acronis, czy BootItNG, czy....

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sat 11 Jun 2011 - 15:48:09 MET DST

Mazurzak in news:isqj6l$i1g$1@news.onet.pl
[....................]
> Ja używam Acronisa w wersjach domowych i serwerowych począwszy od wersji
> 8.0 a od 9.0 razem z URE.

mam jakas zaćmę - z URE, czyli z czym?

> Jestem zdziwiony tym, jak piszesz, że nie jest tak różowo :o bo w/g mnie
> tam gdzie Ty masz wątpliwości to jest to najlepsza cześć kodu tego
> programu.

czy, najkrocej mowiac, chcesz powiedziec, ze Acronis True Image Home 2011
wraz z Acronis (...) PlusPack pozwola bez problemu przeniesc system z
jednego laptopa na inny, o _calkowicie_odmiennej_ konfiguracji sprzetowej i
_nie_ bedzie (przynajmniej nie powinno byc) konieczne reperowanie systemu na
drugim laptopie?

Jesli tak jest, to rozumiem, że ten dodatek PlusPack jest _niezbedny_ , tak?

W gruncie rzeczy chodzi mi o przeniesienie co do bita part. systemowej - i
by potem system wstal na drugiej maszynie bootujac z tej partycji, oraz o
przeniesienie partycji, gdzie instaluje programy, bo nie instaluje na
systemowej.

> Mam też bootit'a. To też dobre narzędzie ale, przynajmniej w tej wersji co
> ja mam są dwa mankamenty. Mogę przenosić pojedyńcza partycje a nie całe
> dyski a tak mi wygodniej.

ale zdaje sie, że i bootit, i Drive Snapshot nie pozwalaja przenosic systemu
na odmienna konfiguracje sprzetowa...
to tak btw.