Re: Outlook Express -brak polskich znaków (tylko od jednego nadawcy)

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Sat 11 Jun 2011 - 18:44:08 MET DST

Osoba podpisana jako m7marek <m7marek@interia.pl> w artykule
<news:isr3n8$6s1$1@usenet.news.interia.pl> pisze:

> Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
> wiadomości news:isr2sq$j1f$1@news.onet.pl...

> a proszÄ™ bardzo (numery -=_Part_ sa takie same dla tresci i podpisu,
> zwykle sa inne) :
>
> ------=_Part_4815048_2603346.1306262964039
> Subject: =?UTF-8?Q?Lokata_wsp=C3=B3lna_-_ostateczne_oprocentowanie?=
>
> Informujemy, =C5=BCe w dniu dzisiejszym zako=C5=84czy=C5=82 si=C4=99
> okres = subskrypcji Lokaty Wsp=C3=B3lnej.

To jest w porządku. W porządku jest też tekst, który zacytował kmark.

> ------=_Part_4815048_2603346.1306262964039
>
> MIAGCSqGSIb3DQEHAqCAMIACAQExCzAJBgUrDgMCGgUAMIAGCSqGSIb3DQEHAQAAoIAwggXzMI
> IE .
> ------=_Part_4815048_2603346.1306262964039--

Cofam to, co pisałem o Quoted Printable. Jeśli mnie pamięć nie myli, ten
rodzaj podpisu stosuje się do treści 7-bitowej, czyli kodowanie transportowe
było konieczne.

Pozostają jeszcze następujące rzeczy do sprawdzenia:
1. Sprawdź w OE, jaka czcionka jest ustawiona dla Unikodu. Wybierz opcję
Czytanie - Czcionki - Unicode, ustaw czcionkÄ™ Lucida Console (jako czcionkÄ™
proporcjonalną i czcionkę stałej szerokości) oraz kodowanie UTF-8.
Jeśli czcionka Lucida Console była już ustawiona, zmień ją na Courier New,
po czym uruchom OE ponownie.
2. Jeśli to nie pomogło, skasuj plik C:\WINDOWS\system32\FNTCACHE.DAT i
uruchom ponownie komputer.
3. Jeśli dalej są problemy, zapisz oporne wiadomości na dysku, po czym załóż
nową tożsamość w OE, przejdź do tej tożsamości i sprawdź, jak tu wyglądają
zapisane na dysku wiadomości.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)