Re: czy .net4 zastępuje wszystkie poprzednie wersje?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 May 2011 - 21:39:22 MET DST

JoteR <joter@pf.pl> napisał(a):
> Spróbuj tego kiedyś na maszynie z 256 MiB RAM-u. Do czasu instalacji .NET
> system (XP) chodzi w miarę responsywnie, instalacja tego "dodatku",
> pociągająca za sobą instalację poprawek krytycznych, rozkłada taką
> maszynę na łopatki. Tak, wiem, kto dzisiaj używa komputerów z tak
> mikroskopijną ilością pamięci, ale właśnie na nich najlepiej widać to
> "podcinanie skrzydeł".
> JoteR

Miałem kiedyś komputery z taką ilością pamięci i nie zauważyłem czegoś
takiego. Nie widzę też dla tego żadnego logicznego uzasadnienia. Dla mnie
jest to taka sama legenda jak tak, która mówi, że poprawki spowalniają
system.
Poza tym, jeśli problem by nawet istniał to: a) byłby teraz i tak bez
znaczenia, b) byłoby pełno wątków na forach na ten temat w przeszłości a
jakoś sobie nie przypominam masowego uskarżania się na spowalnianie systemu
przez .NET Framework

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/