Re: czy .net4 zastępuje wszystkie poprzednie wersje?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 26 May 2011 - 19:00:23 MET DST

"Grzegorz Niemirowski" napisał:

> Ciekawe w jaki sposób to podcinanie miałoby się odbywać.

Spróbuj tego kiedyś na maszynie z 256 MiB RAM-u. Do czasu instalacji .NET
system (XP) chodzi w miarę responsywnie, instalacja tego "dodatku",
pociągająca za sobą instalację poprawek krytycznych, rozkłada taką maszynę
na łopatki. Tak, wiem, kto dzisiaj używa komputerów z tak mikroskopijną
ilością pamięci, ale właśnie na nich najlepiej widać to "podcinanie
skrzydeł".

JoteR