Re: czy .net4 zastępuje wszystkie poprzednie wersje?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri 27 May 2011 - 11:40:39 MET DST

Grzegorz Niemirowski in news:irma8f$p5i$1@opal.icpnet.pl
> Miałem kiedyś komputery z taką ilością pamięci i nie zauważyłem czegoś
> takiego.

bo zapewne nie patrzyles. A jesli patrzyles - to nie zauwazyles :)
Zważ na to, że bez sensu jest kurczowe trzymanie sie braku teoretycznych
podstaw obciazania systemu (np. xp) przez poprawki, SPx, dotnety - liczy sie
bowiem praktyka. A ta wrzeszczy: systemy spowalniaja. Tak ludzie maja i juz.
Chcesz dyskutowac z bosym, ze teoretycznie ma buty?

A co do dotnetu kolejnych wersji (jak sie okazuje: nalezy dzisiaj miec 3-y
osobne wersje, by miec je optymalnie):

> (...)jakoś sobie nie przypominam masowego uskarżania się na spowalnianie
> systemu przez .NET Framework

dobre pytanie: co to znaczy "masowe"? To nawet ja - malo póki co
zainteresowany w instalowanie dotneta - czytalem "tu i tam", przy okazji
roznych lektur, ze ludzie maja klopoty z dotnetem. To nie jest platforma
bezproblemowa. No przeciez wystarczy zapewne poszperac w sieci. A że - jak
na wiele innych wynalazkow - bedziemy pewnie skazani i na dotneta, to juz
insza inszość...