Re: czyli jednak w7...

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Fri 13 May 2011 - 18:47:30 MET DST

Użytkownik robot napisał:
> To ja skomentuję. Całkowicie subiektywnie tylko pod kątem mojej
> pracy na tych systemach.

> Ja miałem XP x64.

XP 64 to w wiekszosci opini niezbyt dobre XP. Znaczy ilosc plusow
rownowazyla ilosc minusow z aplikacjami i grami.

> Mnie nie dotyczy.

Bardzo wygodne jest startowanie roznych rzeczy z opoznieniem, ja np. mam
Startup Delayer - bo workstacja domyslnei laduje do dzialania duzo
programow, ale niektore moga byc uruchomione po pol godziny od startu.
Dzieki temu komp szybko wstaje i jest gotow do pracy podstawowej.

> Mam zastrzeĹźenia do tej technologii, szczegĂłlnie w dobie pendrajwĂłw.

Pewndrajwy to przezytek, gdy pliki mozna synchronizowac w chmurze. ;)