Re: czyli jednak w7...

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 13 May 2011 - 20:10:35 MET DST

Użytkownik "Mateusz" <mateusznospam@vp.pl> napisał w wiadomości
news:iqjnb9$c6t$1@news.onet.pl...

> Pewndrajwy to przezytek, gdy pliki mozna synchronizowac w chmurze. ;)

A po co mi chmura, skoro ów "przeżytek" sprawdza się wystarczająco
dobrze?
Jeszcze żeby mi jakiś qtass wiskał po danych, poczytałem trochę o
chmurze, to nie dla mnie (co nie znaczy, że nie skorzystam i nie docenię
zalet). Niedługo bąka się bez internetu nie puści...

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com