Re: czyli jednak w7...

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Fri 13 May 2011 - 18:50:32 MET DST

Dnia Fri, 13 May 2011 18:05:20 +0200, robot napisał(a):

> Tak czy siak to szczegóły, no może oprócz VHD.
> Ogólnie dla mnie oba systemy są bardzo fajne i cieszę się, że mogę z
> nich korzystać :)

Nie mam zamiaru nikogo przekonywac do Win7, sam sobie chwale i uzywam, ale
kazdy wybierze co bedzie chcial.
Moim celem w tym poscie byla proba zainicjowania jakiegos podsumowania czym
tak naprawde rozni sie XP od Se7ena. Byc moze ktos jeszcze dopisze cos od
siebie i bedzie zebrane w jednym miejscu, bo w sieci tak naprawde trudno
takie podsumowanie znalezc.

--
pozdrawiam
Norbert