Odp: Serial Windows 7

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 23 Jan 2011 - 14:58:21 MET

?Użytkownik "Kamil Seroczyński" <serkamil@serkamil.org.pl> napisał w wiadomości
grup
dyskusyjnych:7f85679d-449c-4b5d-85d7-2c6b6532b2cb@o4g2000yqd.googlegroups.com...
> Bez tych danych wydaje mi się że nie mam po co zgłaszać się do
> Microsoftu o pomoc. Liczę na to że komputer zostanie sformatowany
> ( wiem że dla niektórych może okazać się to dziwne ) i podczas
> instalacji nowego systemu będzie wymagał rejestracji/aktywacji. Nie
> wydaje mi się żeby złodziej bądź człowiek który nabędzie ten sprzęt
> inwestował w nowego Windowsa mając na spodzie naklejoną Naklejkę
> Licencyjną. Czy może się mylę?

a na co konkretnie liczysz? jezeli na odzyskanie sprzetu dzieki informacjom
wyslanym podczas aktywacji to zapomnij, takie rzeczy to tylko w filmach
sensacyjnych

szczerze watpie ze komp bedzie reinstalowany przed sprzedaza dalej,
i watpie zeby podczas instalacji wykorzystany zostal wlasnie ten klucz...

jezleli juz ktos kradnie laptopy i reinstaluje windowsa to niekoniecznie
dba o uzywanie legalnych seriali ;)

zreszta, najlepsze co uzyskasz to to ze wyswietli mu sie info o nielegalnej
kopii windowsa, wiec przeleci to jakims aktywatorem i tyle