Re: Odp: Serial Windows 7

Autor: Kamil Seroczyński <serkamil_at_serkamil.org.pl>
Data: Mon 24 Jan 2011 - 00:23:18 MET

On 23 Sty, 14:58, "m4rkiz" <a...@bb.cpl> wrote:
> ?Użytkownik "Kamil Seroczyński" <serka...@serkamil.org.pl> napisał w wiadomości
> grup

> a na co konkretnie liczysz? jezeli na odzyskanie sprzetu dzieki informacjom
> wyslanym podczas aktywacji to zapomnij, takie rzeczy to tylko w filmach
> sensacyjnych
Szczerze mówiąc z tym się już pogodziłem. Jeżeli uda się kiedykolwiek
odzyskać sprzęt to będę (bardzo) miło zaskoczony. Liczę natomiast na
to że maksymalnie utrudnię życie ludziom którzy mają korzyść z tego
komputera. Chcę zrobić wszystko co mogę w celu namierzenia jego, bo
wiem że później będę sobie pluł w brodę że tego nie zrobiłem.

> szczerze watpie ze komp bedzie reinstalowany przed sprzedaza dalej,
> i watpie zeby podczas instalacji wykorzystany zostal wlasnie ten klucz...
A ja uważam że będzie reinstalowany, bo choć wiadomo jakie jest
pochodzenie to złodziej nie będzie dawał pewności nowemu nabywcy. Do
tego był tam w miarę zabezpieczony Linux a nie wydaje mi się żeby nowy
nabywca chciał z niego korzystać. Zresztą nawet jak to i tak by chciał
go przeinstalować.

Z tym kluczem to się z tobą zgodzę - ale zawsze jakaś szansa jest,
więc może warto spróbować

> jezleli juz ktos kradnie laptopy i reinstaluje windowsa to niekoniecznie
> dba o uzywanie legalnych seriali ;)
nie znam się, ale przypuszczam że tak właśnie jest

> zreszta, najlepsze co uzyskasz to to ze wyswietli mu sie info o nielegalnej
> kopii windowsa, wiec przeleci to jakims aktywatorem i tyle
mam nadzieję że powyższy warunek ( użycia seriala z naklejki )
zostanie spełniony a MS będzie w swoich logach miał IP aktywacji.
Zwrócenie się do policji z taką informacją może pomóc namierzyć sprzęt.