Re: Serial Windows 7

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 23 Jan 2011 - 14:29:53 MET

In news:7f85679d-449c-4b5d-85d7-2c6b6532b2cb@o4g2000yqd.googlegroups.com,
*Kamil Seroczyński* <serkamil@serkamil.org.pl> typed:

> Przechodząc do sedna mojej wiadomości, chciał bym spytać was, czy
> wiecie może w jaki sposób można odzyskać Serial lub Product Key
> ( Product ID, nieważne co, ważne żeby jednoznacznie identyfikowało
> instalację na danym sprzęcie ) z obrazu dysku. Szczęśliwie po
> instalacji wykonałem obraz dysku, który posiadam dalej.

ProductID znajdziesz w rejestrze w postaci czytelnej. Zaladuj gałąź
"Software" w edytorze rejestru na innym komputerze i go odczytaj.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion
ProductId = xxxxxxxx
Natomiast co do ProductKey, to otwórz obraz na inny (wolny) dysk, może Ci
się uda załadować system, lub w trybie awaryjnym i za pomocą SIW (System
Information for Windows) odczytaj serial.
http://www3.sympatico.ca/gtopala/about_siw.html
za darmo do użytku osobistego,
lub Everest http://www.lavalys.com/

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx