Win7 x64 sortowanie "Wszystkie programy"

Autor: Iksinski <nie_pisz_at_nie_warto.pl>
Data: Tue 11 Jan 2011 - 00:59:09 MET

Witam,

pacjent to Win7 x64 Pro.
Czy może mi ktoś powiedzieć jak posortować po swojemu ikony w Start ->
Wszystkie programy? Ustawione jest teraz tak, że najpierw (od góry) sortuje
skróty, a następnie foldery. Ja chcę przynajmniej odwrotnie (najpierw
posortowane foldery). Od godziny nie mogę dojść, jak to zrobić. W XP
klikałem prawy klawisz, sortuj wg i już. Teraz tak się nie da. WTF?

Pozdrawiam