Re: Dziwne zachowanie wgeta pod Ubuntu

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 07 Jan 2011 - 12:07:58 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Adam Śmiejek"
>Ależ oczywiście Panie Inżynierze, zachowałem się jak szczeniak podając
>wartość nie popartą wieloletnimi badaniami, a mającą na celu jedynie
>zobrazowanie skali problemu.

Nie. Zachowałeś się jak "chómanista".

>No skoro JA umiem to wyguglać w pół minuty, to chyba nie jest jakieś mocno
>trudne.

Oczywiście. Zwłaszcza jeśli na wszystkich stronach KB wymagających
grzebania w rejestrze jest big fat warning żeby tego nie robić, jeśli
się nie wie co się robi.
Wiesz, ja po fafset latach praktyki wiem co robię. ZU nie ma takiego
komfortu.

>Rozumiem, że pliki konfiguracyjne w /etc/ są przyjaźniejsze?

Nie wiem, nie musiałem nic edytować w /etc żeby nie mieć autostartu.

>No jak się bawiłem MacOSem to nie miał. Już ma?

A, faktycznie. Jest third-party do tego.

>No jak nie chce, to go wyłączasz.

Gdzie wyłączam? Bez third-party i gmerania w rejestrze? (które nota bene
nic nie daje, jeśli chodzi o domyślną akcję przy dwukliku w explorerze
o ile mnie starcza pamięć nie myli).

>Mariusz, zaczynasz gonić piętkę marudząc, że skoro DOMYŚLNA konfiguracja
>ci nie pasuje, to znaczy, że musisz mieć tak, jak chce producent.

O ile nie jestem mastahakierem, muszę tak mieć.
(patrz także zarzut odnośnie uruchamiania autorun.inf przez
explorera)

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.