Re: [dwupoziomowy kosz]

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Sat 08 Jan 2011 - 17:16:18 MET

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 20 Dec 2010 00:12:16 +0100
 doszła do mnie wiadomość
<4d0e9151$0$27025$65785112@news.neostrada.pl>
 od Nateysz <43t4@vbr.pl> :
>Witam,
>
>czy istnieją rozszerzenia tworzące coś w rodzaju
>dwupoziomowego kosza ?
>
>Chodzi mi mianowicie o możliwość wykorzystania aplikacji, która po
>usunięciu dokumentu ze Śmietnika/Kosza (bądź przy pomocy kombinacji
>SHIFT+DELETE) oznaczała w odpowiedni sposób sektory dysku,
>w których znajduje się dany plik w taki sposób, aby ich fizyczne
>nadpisanie możliwe było po upłynięciu określonego czasu.
>Jednocześnie możliwe byłoby przywrócenie takiego pliku.

W taki sposób działa Executive Software Undelete 2009, wybierasz typy
plików podlegające protekcji, okres przechowywania i ilość
przechowywanych kopii. Do ściągnięcia 30 dniowy trial.