Re: Kłopot ze startem Windows

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 02 Jan 2011 - 19:02:54 MET

Radosław Sokół wrote:

> Chyba kursor, a nie znak zachęty?

Może być, że znak zachęty, w sensie migającej w lewym górnym rogu
poziomej kreseczki.
Normalne go nie widać albo ledwo go widać, zwłaszcza na sprawnym i
szybkim sprzęcie i dobrze działającym systemie, bo jest
zakrywana/zastępowana(?) planszą z logo Windows XP. Ale czasami jest
widoczna. Ja najczęściej to widywałem gdy XP-ek budził się z hibernacji.

--
Pozdrawiam, Tomasz Zenger
[gg: 6653792]