Re: K這pot ze startem Windows

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 04 Jan 2011 - 00:14:05 MET

Dnia 02 Jan 2011 18:02:54 GMT, goomish napisa(a):

> Mo瞠 by, 瞠 znak zach皻y, w sensie migaj帷ej w lewym g鏎nym rogu
> poziomej kreseczki.
> Normalne go nie wida albo ledwo go wida, zw豉szcza na sprawnym i
> szybkim sprz璚ie i dobrze dzia豉j帷ym systemie, bo jest
> zakrywana/zast瘼owana(?) plansz z logo Windows XP. Ale czasami jest
> widoczna. Ja najcz窷ciej to widywa貫m gdy XP-ek budzi si z hibernacji.

Bardzo jestem ciekaw, co mog這 by powodem tej usterki, bo dotar造 do
mnie informacje o dw鏂h maszynach, kt鏎e 1 stycznia pad造 z identycznymi
objawami. Mo瞠 si jaki nowy robaczek pojawi? Niestety, autor w徠ku
milczy jak gr鏏...

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadaj帷 na priv zmie px na pl/