Re: SATA Raid 1 na ASUS P5AD2-E Deluxe

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Wed 22 Dec 2010 - 12:15:51 MET

Przemysław Ryk pisze:

> Co mówi na ten temat specyfikacja płyty na stronie producenta / instrukcja
> obsługi płyty?

Racja - nie spojrzałem, że w setupie włącza się w oddzielnych miejscach
kontroler Intela ICH6R do SATA i w oddzielnym ITE8212F do PATA...

Macierz Raid 1 już jest. Przeniosłem Acronisem backup całego dysku
Win2k3 Server Std, uzupełniłem loadera - OS odpala ale wywala BSOD.

Rozumiem, że pora na "podrzucenie" stosownego sterownika Raid...
Wspomagam się wersją live Windows XP z kompilacji Hiren's 10. Czy jest
zatem jakiś sposób na zrobienie tego spoza kontroli 2003 Server? Jaki?

Pzdr, OMSON

P.S. Support ASUSa nie udostępnia akurat sterownika dla ICH6R - ale
zapewne mogę pobrać bezpośrednio ze strony Intela.