Re: SATA Raid 1 na ASUS P5AD2-E Deluxe

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 23 Dec 2010 - 10:04:24 MET

Dnia Wed, 22 Dec 2010 12:15:51 +0100, OMSON napisał(a):

> Racja - nie spojrzałem, że w setupie włącza się w oddzielnych miejscach
> kontroler Intela ICH6R do SATA i w oddzielnym ITE8212F do PATA...

Bo to dwa osobne układy, więc nic dziwnego, że w dwóch różnych miejscach
jest ich konfiguracja.

> Macierz Raid 1 już jest. Przeniosłem Acronisem backup całego dysku
> Win2k3 Server Std, uzupełniłem loadera - OS odpala ale wywala BSOD.
>
> Rozumiem, że pora na "podrzucenie" stosownego sterownika Raid...
> Wspomagam się wersją live Windows XP z kompilacji Hiren's 10. Czy jest
> zatem jakiś sposób na zrobienie tego spoza kontroli 2003 Server? Jaki?

Szczerze mówiąc, to pojęcia nie mam. Przy przestawianiu się na mocno
różniącą się konfigurację, to ja jednak stawiam od podstaw.

> P.S. Support ASUSa nie udostępnia akurat sterownika dla ICH6R - ale
> zapewne mogę pobrać bezpośrednio ze strony Intela.

Dokładnie tak.

[ Kobieta jest jak otwarta księga, napisana po hebrajsku, za pomocą        ]
[ chińskich znaków.                                       (JoeMonster.org) ]