Re: WinXP - Program do pivota gdy w sterowniku brak takiej opcji

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 22 Dec 2010 - 04:04:04 MET

Dnia Tue, 21 Dec 2010 20:54:36 +0100, Marcin napisał(a):

> Na komputerze mam Windows XP SP3, jako karta graficzna jest Matrox 450.
> Ostatnio monitor sie popsul i zostal wymieniony na nowy z pivotem.
> Niestety sterownik od Matroxa nie wspiera obracania ekranu. Czy znacie
> jakis program ktory bo to zrobil? Z tego co znalazlem w internecie to
> sama karta potrafi obracac obraz, problemem jest tylko brak opcji w
> sterowniku. Znalazlem program Pivot Pro ktory to umozliwia ale kosztuje
> $40 co jest troche za duzo biorac pod uwage cene karty graficznej.

Drivery do tego Matroxa masz od producenta, czy z Windows Update jakoś
pobierane? Rzadko z Matroxami miałem do czynienia (a co miałem, to kląłem),
ale chyba taką funkcjonalność, to one by default same w sobie miały.

Tak tylko podpowiadam, co mi wspomnienia podrzucają.

[ Jeżeli spotkałeś kobietę swoich marzeń, to o pozostałych marzeniach      ]
[ możesz śmiało zapomnieć.      (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]