Re: Win7 - logowanie

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 20 Dec 2010 - 11:23:24 MET

Dnia Mon, 20 Dec 2010 07:01:51 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):

> In news:h09hx5bromwv.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info,
> *Przemysław Ryk* <przemyslaw.ryk@gmail.com> typed:
>
> Tak, teraz czytam i masz racje.

Ufff... :)

> To trzeba zrobić coś na wzór:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
> Policies\System
> dodać lub zmień wartość dword "DontDisplayLastUserName"= "1" na "0" )
> Wyloguj
> lub uruchom secpol.msc / Zasady lokalne / Opcje zabezpieczeń/ Logowanie
> interakcyjne / włącz
> "Logowanie interakcyjne: nie wymagaj naciśnięcia klawiszy CTRL+ALT+DEL".
> "Logowanie interakcyjne: nie wyświetlaj nazwy ostatniego użytkownika"

Też mi się wydaje, że to nie będzie to. Na mój gust, to wątkotwórcy chodzi o
to, by po wybudzeniu laptopa focus do wpisywania hasła pojawił się od razu
we właściwym polu szczególnie, że jest na tym komputerze jedno konto
użytkownika.

[ Życie jest jak psi zaprzęg. Jeśli nie jesteś na przedzie, widok nigdy    ]
[ się nie zmienia.                                        (Lewis Grizzard) ]