Re: [dwupoziomowy kosz]

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Mon 20 Dec 2010 - 12:14:39 MET

Nateysz wrote:
> Witam,
>
> czy istniej膮 rozszerzenia tworz膮ce co艣 w rodzaju
> dwupoziomowego kosza ?
>
> Chodzi mi mianowicie o mo偶liwo艣膰 wykorzystania aplikacji, kt贸ra po
> usuni臋ciu dokumentu ze 艢mietnika/Kosza (b膮d藕 przy pomocy kombinacji
> SHIFT+DELETE) oznacza艂a w odpowiedni spos贸b sektory dysku,
> w kt贸rych znajduje si臋 dany plik w taki spos贸b, aby ich fizyczne
> nadpisanie mo偶liwe by艂o po up艂yni臋ciu okre艣lonego czasu.
> Jednocze艣nie mo偶liwe by艂oby przywr贸cenie takiego pliku.

Kosz JEST "dwupoziomowy"; nadpisuje dopiero wtedy jak mu zabraknie
(przydzielonego!) miejsca na dysku logicznymj. - wystarczy u艣wiadomi膰
u偶ytkownika kt贸ry w/w skr贸t klawiszowy i funkcj臋 "opr贸偶nij kosz"
stosuje. :-)
Ewentualnie szuka膰 mo偶liwo艣ci zablokowania shift-del i "opr贸偶nij
kosz". - (gpedit.msc ?)

--
Pozdrowienia!
M.