Re: Win7 - logowanie

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 20 Dec 2010 - 07:01:51 MET

In news:h09hx5bromwv.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info,
*Przemysław Ryk* <przemyslaw.ryk@gmail.com> typed:

> Też.

> Czy to nie spowoduje, że po wyjściu komputera ze stanu wstrzymania czy
> hibernacji nie będzie on prosił o podanie hasła do konta użytkownika?

Tak, teraz czytam i masz racje.
To trzeba zrobić coś na wzór:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Policies\System
dodać lub zmień wartość dword "DontDisplayLastUserName"= "1" na "0" )
Wyloguj
lub uruchom secpol.msc / Zasady lokalne / Opcje zabezpieczeń/ Logowanie
interakcyjne / włącz
"Logowanie interakcyjne: nie wymagaj naciśnięcia klawiszy CTRL+ALT+DEL".
"Logowanie interakcyjne: nie wyświetlaj nazwy ostatniego użytkownika"

--
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx