Re: Czy Windows OEM zadziała w wirtualnym komputerze?

Autor: Chopin <marcingraj_at_pocztaonet.pl>
Data: Mon 20 Dec 2010 - 10:12:42 MET

W dniu 2010-12-18 00:31, Skrypëk pisze:

> ...Business i Ultimate (tudzież Enterprise). Ale w EULI do Home
> napisano, że nie wolno jej wcale wirtualizować (absurd z punktu widzenia
> developerów).
Rzeczywiście masz rację, dotyczy to wersji Home Basic i Home Premium
oraz Starter.
"UŻYWANIE Z TECHNOLOGIAMI WIRTUALIZACJI. Nie mogą Państwo używać
oprogramowania zainstalowanego na licencjonowanym urządzeniu w obrębie
wirtualnego (lub w inny sposób emulowanego) systemu sprzętowego."

Wszystkie inne wersje można wirtualizować.

--
Pozdrawiam,
Chopin