Re: Win7 - logowanie

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun 19 Dec 2010 - 21:23:05 MET

Dnia Sat, 18 Dec 2010 14:37:57 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):

> In news:iei2uf$60a$1@news.ett.com.ua,
> *frank drebin* <blabla.bla@vip.pl> typed:
>
> Przemek pisal o control userpasswords2

Też.

> A ja Ci radze ustawić to w opcjach zasilania
> odfajkuj "żadaj hasla po wzowieniu"

Czy to nie spowoduje, że po wyjściu komputera ze stanu wstrzymania czy
hibernacji nie będzie on prosił o podanie hasła do konta użytkownika?

[ Kobiety pracują obecnie jak dżokeje, przewodzą firmom i prowadzą badania ]
[ z fizyki atomowej. Czemuż nie miałyby kiedyś się nauczyć parkować tyłem? ]
[                                                           (Bill Vaughan) ]