Re: Czy Windows OEM zadziała w wirtualnym komputerze?

Autor: zdumiony <zdumiony_at_jestem.pl>
Data: Mon 13 Dec 2010 - 16:02:51 MET

W dniu 2010-12-13 13:47, Dominik & Co pisze:
> Licencja OEM, którą czytałem (XP OEM) nie zawiera zakazu
> instalacji na zwirtualizowanym sprzęcie. Wszak nadal instalujesz
> oprogramowanie na fizycznej maszynie. Nie wolno Ci?

Spotkałem się z różnymi informacjami. Gdy pierwszy raz dzwoniłem do
Microsoftu, powiedziano mi że OEM związane jest ze sprzętem i nie działa
na komputerze wirtualnym. Gdy zadzwoniłem drugi raz aby się upewnić,
powiedziano że można przenosić między komputerem fizycznym a wirtualnym
jeżeli wirtualny oparty jest na fizycznym. Czy tak będzie dla VirtualBox?