Re: Problem z N:\Recycler\S-1-5-21-10.................\Dk3\firebird.msg

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 03 Dec 2010 - 08:28:43 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Araneus Diadematus"
>Jak ktoś (np. Ty - nie mam żadnych kłopotów z cytowaniem) ma ustawiony
>czytnik tak, jak należy, to OE nie produkuje śmieci. To można porównać
>do sytuacji osoby uczulonej na kosmetyki - ich stosowanie jest
>zdecydowanie wskazane, jednakże osoba uczulona może np. porzygać się od
>ich zapachu (porównuję do QP). Dobry zwyczaj nakazuje perfumować się na
>tyle dyskretnie, żeby kosmetyk spełnił swoje zadanie, a osoba uczulona
>nie musiała umykać z towarzystwa.

Nie, misiek. QP jest jak najbardziej "jak należy". A twoje zachowanie
można porównać co najwyżej do wparowania do restauracji i wszczynania
awantury o to, że mają w menu potrawę z truskawkami kiedy ty jesteś
uczulony na truskawki.

>Podkreślam, programu nie zmienię (chyba, że... patrz
>uwaga na dole akapitu), ani łat żadnych zakłdać nie będę, innych, niż
>oficjalne od M$.

Innemi słowy - "mam was w dupie i będę sobie robił co chcę". Czyli
przestań udawać, że w ogóle interesuje cię dyskusja i jakakolwiek
argumentacja. Ty swoje wiesz i już.

--
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'