Re: Problem z N:\Recycler\S-1-5-21-10.................\Dk3\firebird.msg

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 02 Dec 2010 - 22:58:22 MET

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w
wiadomości news:1j0rhuvyheumo$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...

> Przykładowo:
> - 40tude Dialog

Poważny babol w obsłudze załączników (wieloczęściowych). Nieznaczny
babol (do przebolenia) z wyświetlaniem drzewka wiadomości.

> - Mozilla Thunderbird

Niestabilny (mam nadzieję, że poprawili) przy bardzo dużym obłożeniu
danymi. Bywało, ze musiałem przewalać ponad giga danych i wyrzucał błędy
"zamknij program".

> - Sylpheed

A tego fakt, nie sprawdzałem, przyznaję.

> zwyczajami odnośnie cytowania, jak i ze standardami opisanymi w
> stosownych
> RFC. Zarówno Outlook Express, jak i Windows Live Mail miały i mają z
> tym
> problemy od dłuższego już czasu, a w najświeższej wersji WLM w ogóle

Jak ktoś (np. Ty - nie mam żadnych kłopotów z cytowaniem) ma ustawiony
czytnik tak, jak należy, to OE nie produkuje śmieci. To można porównać
do sytuacji osoby uczulonej na kosmetyki - ich stosowanie jest
zdecydowanie wskazane, jednakże osoba uczulona może np. porzygać się od
ich zapachu (porównuję do QP). Dobry zwyczaj nakazuje perfumować się na
tyle dyskretnie, żeby kosmetyk spełnił swoje zadanie, a osoba uczulona
nie musiała umykać z towarzystwa.

> wyrżnięto daną możliwość (oznaczania znakiem > cytowanego tekstu).

WLM nie planuję używać, bo z tego, co widziałem, przerosła w nim forma
nad treścią.

> W moim mniemaniu - jeżeli korzystasz z narzędzia, które nie jest
> zgodne z
> przyjętymi standardami, to staraj się z niego korzystać tak, aby jego
> ułomność (tego narzędzia) nie wpływała na formę Twoich postów.

Jeśli nikt mnie do tego nie zmusi celowym działaniem (pomijam Google, na
które piszący nie ma wpływu), to z przyjemnością wyślę wiadomość
wiedząc, że jest taka, jak powinna być. Jeśli wiadomość jest mała, to
ptaszki dostawię ręcznie (tym bardziej dziwi mnie polityka M$, który
wypuszcza program nie rozkminiający własnych "wydziełek"). Jeśli jednak
się rozrośnie, to nie mam wyboru, naprawdę nie mam - wyróżniam swoją
wypowiedź tak, aby się dała zacytować, staram się w miarę możliwości
zmniejszyć uciążliwość z tego wynikającą. Jakoś na innych grupach nie
mają tym problemu. Podkreślam, programu nie zmienię (chyba, że... patrz
uwaga na dole akapitu), ani łat żadnych zakłdać nie będę, innych, niż
oficjalne od M$. Powód już wcześniej podałem. Inny powód - inne progsy
robią sieczkę z charsetem, gdy go brak, lub jest źle zadeklarowany. OE
radzi sobie z tym najlepiej. Mam na pokładzie Hellcore Mailer, mam
zamiar wypróbować. Program, którego użyję, MUSI mieć opcję "podaj dalej
jako załącznik". To warunek dla mnie 100% bezwzględny. I musi to być
program nie szamiący wszystkich zasobów maszyny. (a mam ich niewiele)

BTW, póki pamiętam... Pytanie - skoro tak gorliwie bronisz QP, czemu
równie gorliwie nie tępisz toppostowania? Chętnie się dołączę do grupy,
ale działać trzeba razem, a nie jeden tępi, a reszta patrzy.

--
((o))
((+))