Re: Problem z N:\Recycler\S-1-5-21-10.................\Dk3\firebird.msg

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 01 Dec 2010 - 15:49:05 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Araneus Diadematus"
>Nie bekam w towarzystwie. Beka ten, kto QP wstawia bez uzasadnienia

LOL. QP jest jednym ze standardowych mechanizmów kodowania przesyłek.

>-
>jakoś dotąd nikt nie uzasadnił, dlaczego QP. Mnie obowiązuje ISO-8859-2

Ale zdajesz sobie sprawę, że bredzisz? QP to kwestia ortogonalna do
ISO-8859-2.

>Jeśli dostanę konkretne wskazanie z powołaniem się na konkretny zapis w
>konkretnym dokumencie, że QP jest wymagane - to wtedy natychmiast się
>dostosuję.

Jak pisałem, QP jest jak najbardziej standardowym i dopuszczalnym
kodowaniem przesyłki. Jak masz kaleki czytnik, to twoja sprawa (dopóki
nie kaszanisz cytowania, na przykład), ale nie rób z tego zalety.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |