Re: Problem z N:\Recycler\S-1-5-21-10.................\Dk3\firebird.msg

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 01 Dec 2010 - 15:29:34 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnies6ed.ave.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

> Nie. Mogą np. doinstalować OE-Quotefix i nie bekać w towarzystwie.

Nie bekam w towarzystwie. Beka ten, kto QP wstawia bez uzasadnienia -
jakoś dotąd nikt nie uzasadnił, dlaczego QP. Mnie obowiązuje ISO-8859-2
i tego się trzymam - można sprawdzić w moich nagłówkach (1).
Jeśli zaś twierdzisz, że QP jest WYMAGANE - proszę, wskaż stosowną
pozycję w odpowiednim dokumencie, tylko proszę, nie "nie dam głowy
czy...", ale konkretnie, numer dokumentu, paragraf, punkt, podpunkt, a w
razie braku tychże elementów podziału - mniej-więcej pozycję i zdanie
rozpoczynajace. Tak, jak TCP/IP via gołębie pocztowe - potrafisz
wskazać? Ja tak.
Jeśli dostanę konkretne wskazanie z powołaniem się na konkretny zapis w
konkretnym dokumencie, że QP jest wymagane - to wtedy natychmiast się
dostosuję.

(1) - Jeśli rozmówca ma inne kodowanie, niż wymagane, to nie zawsze
zdołam to wyłapać, starałem się tak ustawić program, żeby inne kodowanie
od razu wychodziło (inna wielkość czcionki), jednak program nie zawsze
to czyni. Ustawiłem odpowiadanie w formacie w jakim odebrałem po to, aby
nie kaszanić pliterek właśnie. Na innych czytnikach taka niezgodność od
razu wychodzi w postaci krzaczków, jako jedyny program - OE pokazuje mi
poprawne pliterki. (nie we wszystkim, ale większość).

--
((o))
((+))