Re: IPv6 pod XP

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 01 Dec 2010 - 15:33:57 MET

Użytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisał w wiadomości
news:ic5fjk$283$1@news.onet.pl...

> A router masz z obsluga IPv6? Bo wbrew temu co pisze Grzegorz nie jest
> takie powszechne.

Nie mam routera (choć bardzo chcę i zaraz się porozglądam - mam dwa
kompy i czasem oba potrzebuję naraz mieć w necie), komputer do modemu
kablowego podłączony bezpośrednio. Nie sprawdzałem połączenia z
udostępnieniem netu przez jeden komp drugiemu.
Komuś niedawno robiłem kompa z ruterem, nie pamiętam, czy miał włączone
IPv6, jak będzie możność, to sprawdzę.

--
((o))
((+))