Re: Problem z N:\Recycler\S-1-5-21-10.................\Dk3\firebird.msg

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 01 Dec 2010 - 16:15:03 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnifco31.t79.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Araneus
> Diadematus"
>
> LOL. QP jest jednym ze standardowych mechanizmów kodowania przesyłek.

Słuchaj kolego, bo ci to kiedyś ktoś inny inaczej powie i nie będzie to
dla ciebie przyjemne (1):
Nie pytam o standart, nie deprecjonuję QP, tylko dopraszam się o
uzasadnienie to raz, o wskazanie konkretnego zapisu to dwa.

> Ale zdajesz sobie sprawę, że bredzisz? QP to kwestia ortogonalna do
> ISO-8859-2.

A ty posługujesz się inwektywami, jak ostatni ch..am.

> Jak pisałem, QP jest jak najbardziej standardowym i dopuszczalnym
> kodowaniem przesyłki. Jak masz kaleki czytnik, to twoja sprawa (dopóki

Dopuszczalnym. Teraz dopuszczalnym, a niedawno było niemalże
"obowiazującym" :P
Zatem, uzasadnij, dlaczego QP jest lepsze od nie-QP, innej odpowiedzi
nie oczekuję, albo się zamknij.

> nie kaszanisz cytowania, na przykład), ale nie rób z tego zalety.

Nie robię. To twoje słowa.

(1) - Ja się nie uciekam do takich metod. Ale np. - mogę z kolei ja
sobie znaleźć metodę, aby tobie legalnie utrudnić, uprzykrzyć
czytanie/cytowanie - ICMPTZ? I też będe gadać, że się nie beka w
towarzystwie, że "bredzisz" i inne takie.

Uzasadnisz?

--
((o))
((+))