Re: Jeszcze w sprawie SpyBota SD

Autor: DC <DC_at_DC.pl>
Data: Sat 27 Nov 2010 - 15:42:47 MET

> W otwartym oknie Spybota klikasz "Tryb" i zaznaczasz "Tryb zaawansowany". Następnie "Harmonogram zadań" i klik kolejno w
> "Add(Updater)", "Edit(Updater) - otwiera się windowsowy Harmonogram zadań z już wpisanym poleceniem w zakładce "Zadanie". Teraz
> przechodzisz na zakładkę "Harmonogram", klikasz klawisz "Nowy" i planujesz zadanie "Cotygodniowo", "co 1" , w "sroda", godz.
> rozpoczęcia "16"
> (update Spybota wychodzi w kazdą środe popołudniu). Klikasz OK i załatwione.
> [...]

Bardzo Ci dziękuję.

Do tego Harmonogramu zadań zaglądałam już wcześniej i wtedy była możliwość
zaznaczenia +Dodaj oraz +Add(Updater). Nacisnęłam je wtedy i teraz już są
nieaktywne. Czy należało to zrobić i czy ta nieaktywność jest poprawna?

Dalej zrobiłam tak jak pisałeś. Czy to działa sprawdzę dopiero w środę. :-)

W Default Configuration.ini też wpisałam 1, chociaż nie rozumiem dlaczego
było 0 skoro był włączony strażnik. A może nie był włączony i zawsze po
zainstalowaniu tego programu trzeba w tym ini zrobić taką zmianę?

Pzdr.
DC