Re: Jeszcze w sprawie SpyBota SD

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Sat 27 Nov 2010 - 14:23:37 MET

DC wrote:
> Jakiś czas temu była na tej grupie dyskusja na temat w/w programu.
> Zainstalowałam go razem ze strażnikiem, ale pomimo przejrzenia
> ustawień nie wiem gdzie ustawia się automatyczną aktualizację.
> Z góry dziękuję za informację.

W otwartym oknie Spybota klikasz "Tryb" i zaznaczasz "Tryb
zaawansowany". Następnie "Harmonogram zadań" i klik kolejno w
"Add(Updater)", "Edit(Updater) - otwiera się windowsowy Harmonogram
zadań z już wpisanym poleceniem w zakładce "Zadanie". Teraz przechodzisz
na zakładkę "Harmonogram", klikasz klawisz "Nowy" i planujesz zadanie
"Cotygodniowo", "co 1" , w "sroda", godz. rozpoczęcia "16"
(update Spybota wychodzi w kazdą środe popołudniu). Klikasz OK i
załatwione.
Następnie w folderze Spybota szukasz pliku "Default Configuration.ini",
otwierasz i ustawiasz wartość AutoImmunize=1

--
Pozdrowienia!
M.