Re: Win 7 - pokaz pulpit.

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sat 27 Nov 2010 - 16:02:34 MET

W dniu 27 lis 2010 12:46, Wojciech "Spook" Sura pisze:

> Nie sądzisz, że umieszczanie ikony pokazującej pulpit na pulpicie jest
> nieco... bez sensu?

A co to ma do rzeczy. @Chichotek napisał że została przesunięta,
napisałem że nie jest to ikona bo chociażby nie można jej przemieścić.
Nowa funkcja Win7 z powodzeniem zastępuje tą ikonę a paska narzędzi,
jednakże jak ktoś lubi/przyzwyczaił się do takiej ikony, to ma wybór.

BTW
Po naciśnięciu prawym, można skonfigurować te aktywne pole, ja np
wyłączyłem "Podgląd pulpitu" bo mnie irytowało jak jakimś cudem często
tam mi mycha zjeżdżała do rogu.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?