Re: Jeszcze w sprawie SpyBota SD

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Sat 27 Nov 2010 - 23:10:22 MET

DC wrote:

> Bardzo Ci dziękuję.
>
> Do tego Harmonogramu zadań zaglądałam już wcześniej i wtedy była
> możliwość zaznaczenia +Dodaj oraz +Add(Updater). Nacisnęłam je wtedy
> i teraz już są nieaktywne. Czy należało to zrobić i czy ta
> nieaktywność jest poprawna?

Nieaktywność była poprawna bo Spybot wykonał *swoje* zadanie = dodał
polecenie do Windowsowego Harmonogramu zadań, - nie została dokonczona
konfiguracja harmonogragramu; było polecenie ale nie zdefiniowano kiedy
i co jaki czas ma sie uaktywniać.

> Dalej zrobiłam tak jak pisałeś. Czy to działa sprawdzę dopiero w
> środę. :-)

Powinno dzialać jeśli w Zaplanowych zadaniach Windows masz zadanie
Spybota
 ...SDUpdate.exe /autoupdate /autoclose i ustawione parametry
uruchomień.

> W Default Configuration.ini też wpisałam 1, chociaż nie rozumiem
> dlaczego było 0 skoro był włączony strażnik. A może nie był włączony
> i zawsze po zainstalowaniu tego programu trzeba w tym ini zrobić taką
> zmianę?

Straznik "stróżuje" na takiej bazie jaką ma.
AutoImmunize=1 powoduje że po update bazy nie trzeba klikać recznie w
"Immunize" by Spybot dodał do rejestru baze niebezpiecznych websites,
tracking-cookies itp.
"Immunize" jest filtrem dla BHO (Browser Helper Object)

Uwaga!: Przeglądarka nie powininna być w użyciu podczas procesu
immunizacji.

--
Pozdrowienia!
M.