W dniu 2010-11-23 21:17, Przemysław Ryk pisze:
>
> Nie wydaje mi się, żeby bluetooth był tu problemem, aczkolwiek sprawdź w
> ustawieniach konta, czy nie wybiera ono sobie jakiegoś innego, niż domyślne,
> połączenia.
>
Tak podpatruję waszą dyskusję i jakby ślepy z głuchym o kolorach
rozprawiali ;) Bez urazy.
Sprawdziłbym po kolei:
- czy jest jakiś DNS/WINS wpisany do ustawień karty sieciowej?
- pinguje adres po nazwie serwera?
- pinguje po adresie IP serwera?
- czy działa udostępnianie zasobów w LANie?
- czy jest komunikacja między komputerami w LANie i czy jest aby na
pewno poprawna (puścić ping -n 1000 nazwa serwera i zobaczyć)? Czy pingi
między komputerami przechodzą w 100%? Czy duże pingi przechodzą między
komputerami? (ping -l 3000 adres_serwera dla przykładu)
- posprawdzać kable sieciowe, wtyczki itp. Czy inne rzeczy sieciowe na
tym komputerze działają poprawnie (NA PEWNO czy tylko się tak wydaje?)
czy nie koniecznie?
- czy na stronę OWA logujesz się z wenątrz sieci czy z zewnątrz np. z
domu? To zasadnicza różnica :) Czy od wewnątrz łączysz się na OWA po
adresie lokalnym serwera czy po adresie zewnętrznym (sprawdzisz to
pingując ten adres)? Czy to połączenie idzie przez proxy jakiekolwiek
czy bezpośrednio?
- nie ma pomiędzy komputerem a serwerem jakiegoś routera z aclką lub
firewalla?
- czy komputer jest dopisany do domeny i czy logujesz się domenowo, czy
nie?
- sprawdzenie JESCZE RAZ ustawień MS Outlook, jeśli była przesiadka
między wersjami, to usunąć nalezy konto MS Exchange, restart i założyć
jeszcze raz. Jak nie pomoże to usunąć konto, odinstalować Outlooka,
zainstalować na nowo i założyć konto.
- zainstalować poprawki do Outlooka, Windowsów, Office.
- uwaga o "Cached Mode" bardzo słuszna, pomaga w niektórych przypadkach.
- to, że coś działa na komputerze obok nie oznacza, że będzie działać na
twoim
Pozdr,
Tomek
Received on Wed Nov 24 10:30:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 24 Nov 2010 - 10:42:01 MET