Re: Nie działa poczta MOutlook + win2000

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 24 Nov 2010 - 11:07:17 MET

Dnia Wed, 24 Nov 2010 10:26:18 +0100, Tomek Głowacki napisał(a):

> Tak podpatruję waszą dyskusję i jakby ślepy z głuchym o kolorach
> rozprawiali ;) Bez urazy.
>
> Sprawdziłbym po kolei:
>
> - czy jest jakiś DNS/WINS wpisany do ustawień karty sieciowej?
> - pinguje adres po nazwie serwera?
> - pinguje po adresie IP serwera?

"informatyk pingował ten serwer i też jest OK"

"wchodzę w przeglądarkę na stronę firmową www.firma.corp/owa/ i loguję na
konto pocztowe wszystko działa

wchodzę do microsoft outlook 2003 pokazuje komunikat brak połaczenia
ANULUJ/PRÓBUJ PONOWNIE/TRYB OFFLINE"

(ciach...)

> - czy na stronę OWA logujesz się z wenątrz sieci czy z zewnątrz np. z
> domu? To zasadnicza różnica :) Czy od wewnątrz łączysz się na OWA po
> adresie lokalnym serwera czy po adresie zewnętrznym (sprawdzisz to
> pingując ten adres)? Czy to połączenie idzie przez proxy jakiekolwiek
> czy bezpośrednio?

(ciach...)

Jak najbardziej masz rację, aby to też posprawdzać.

[ Jedyna absolutnie precyzyjna definicja grafomana: jest to taka osoba,    ]
[ która pisze bez honorariów.   (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]