Re: Tryb pracy dysku (było: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?)

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 20:57:55 MET

"12345" napisał:

> Pisałem o tym już o 9:42

Ale teraz jest 20:35 i ten rzekomo sprawny dysk przestał być wykrywany przez
BIOS. Chyba, że po drodze coś przestawiłeś w zworkologii, np. Slave lub
ograniczenie pojemności. Poza tym, coś mi się nie chce wierzyć, że system
bootował z dysku, który w BIOS ustawiłeś na NONE (o czym pisałeś o 18:33).

> Nie chodzi o przetrwanie.
> Napisz co zrobić żeby było tak jak przed odinstalowanie dysku i
> konrtrolera w MU.
> W końcu wszystko na tym dysku jest. Chodzi o to żeby odkręcić to
> usunięcie.

Ale zrozum w końcu, że żadne grzebanie w Windows nie ma wpływu na to, czy
dysk jest wykrywany przez BIOS czy nie. To, że usunąłeś kontrolery z MU nie
ma absolutnie żadnego wpływu na to, że BIOS nie jest w stanie zabootować z
niego systemu. Gdyby dysk był sprawny, to wystarczyłoby wybrać opcję
"Ostatnia dobra konfiguracja" lub skorzystać z przywracania systemu, w
ostateczności wykonać instalację naprawczą.

> Chcę dalej mieć PIO i chwilowy komunikat o niewłączonej zaporze. I żadnych
> więcej
> ulepszeń.

Przywróć zatem wszystkie połączenia, zworki i ustawienia w BIOS do tego
stanu jak było wtedy, gdy dało się jeszcze zabootować.

JoteR