Re: Tryb pracy dysku (było: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?)

Autor: 12345 <12345_at_6789.pl>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 21:06:09 MET

> Przywróć zatem wszystkie połączenia, zworki i ustawienia w BIOS do tego stanu jak było wtedy, gdy dało się jeszcze zabootować.
Też na to wpadłem. Zrobiłem i system wstał. Chyba właśnie chodziło o ustawienia
[NONE] i [AUTO], ale to też nie tłumaczy wszystkiego.
Najważniejsze, że jest tak jak przed tą awarią.

Piotrze (nie mam pytań): to jest bardzo stary BIOS i takich ustawień tam nie ma.

Wszystkim, którzy mi pomagali, serdecznie dziękuję i pozdrawiam.