Re: Tryb pracy dysku (było: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?)

Autor: 12345 <12345_at_6789.pl>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 20:30:01 MET

> Jak przetestowałeś, skoro dysk nie zgłasza się w BIOS? ;->

Pisałem o tym już o 9:42 (zresztą w nowym wątku wspominałem o tym newsie).
Pisałem:
Po wielu godzinach nocnych test ze strony WDC na dysku systemowym
zakończył się następującym wynikiem:
QUICK TEST
SMART Status: PASS
Test Result: PASS (na zielono)
EXTENDED TEST
SMART Status: PASS
Test Result: PASS (na zielono)

> Pozwoli Ci przetrwać do czasu realizacji reklamacji pierwszego dysku.
Nie chodzi o przetrwanie.
Napisz co zrobić żeby było tak jak przed odinstalowanie dysku i konrtrolera w MU.
W końcu wszystko na tym dysku jest. Chodzi o to żeby odkręcić to usunięcie.
Chcę dalej mieć PIO i chwilowy komunikat o niewłączonej zaporze. I żadnych więcej
ulepszeń.

Możesz mi powiedzieć co zrobić?