Re: Tryb pracy dysku (było: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?)

Autor: nie mam pytań <nie_at_mam.pytań>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 20:59:06 MET

Użytkownik "nie mam pytań" <nie@mam.pytań> napisał w wiadomości
news:ibh42s$fn1$1@node1.news.atman.pl...
> Użytkownik "12345" <12345@6789.pl> napisał w wiadomości
> Spróbuj od podstaw :)
> Zostaw jeden dysk, ten z systemem, zworka na nim na Master, podpięty na
> końcu taśmy
> do kontrolera IDE0.
> W biosie nie kombinuj tylko od razu wybierz opcję "Load Fail-Safe
> Defaults" i zatwierdź.
> Zresetuj.
> Zobacz co będzie.
> pozdrawiam piotr

No dopisze jeszcze, bo widzę że już Ci system nie wstaje ;)
Do tego co wyżej dodam: zmień to "Multi Sector Transfers" w biosie
na "IDE HDD Block Mode", oczywiście przy TYPE=AUTO.
Po restarcie w biosie powinieneś zobaczyć dysk z prawidłową pojemnością
rozpoznaną przez bios.
Potem system powinien wstać, a jeżeli nie to tylko reinstalka niestety
chyba dysku (obawy JoteRa). Możesz co prawda próbować ratować spod konsoli z
płyty, ale tylko
jak system będzie widział system plików na dysku.
pozdr piotr