Re: Tryb pracy dysku (było: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?)

Autor: 12345 <12345_at_6789.pl>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 14:24:44 MET

> Może być specyficzna konfiguracja sprzętu, której XP nie będzie w stanie wysterować swoimi sterownikami, wtedy żadne rzeźbienie
> nie pomoże, nadal będzie PIO. Wtedy dopiero instalacja dedykowanego sterownika coś da.
Jeszcze sprawdzę te zworki na dyskach i ewentualnie spróbuję z podlączonym
jedynie Primary Master. Jeśli to nic nie da, to chyba zrezygnuję, bo może
to jest właśnie taki przypadek.

> [...]
> wiadomo, że BIOS jest dobry, a program mimo to się zapiera, może tak być, gdy BIOS już był flaszowany jakąś modyfikacją.
> W rzeczy samej, koniecznie ściągnij dotychczasowy BIOS do przynajmniej 3-5 kopii (zwłaszcza, gdy na dyskietkę), aby później mieć
> co dać gościowi co programuje kostki, jeśli takiego programowania nie robisz sam. Dopiero potem rzeźbienie z nowym programem. Od
> backupu można odstąpić tylko wtedy, gdy można łatwo pozyskać właściwwy BIOS z innego źródła.
No to już mi przeszło. :-) Nie będę ryzykować. Fakt że ten komputer (jeszcze)
chodzi jest najważniejszy.

Dziękuję i pozdrawiam